Indica publicitat
Dilluns, 21 de maig del 2012
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 21 de novembre del 2011 | 16:13
Crònica · Esport i Ciutadania

Tram crucial

Amb la visita a Milà, el Barça afronta un moment decisiu de la temporada. Milan, Madrid, i Mundial de Clubs. Els títols es decidiran a finals de temporada, però aquest és un moment crucial.

Primer el Milan. L'equip d'Ibrahimovic i Berlusconi. El conjunt que va aconseguir sumar un punt a l'estadi al setembre i que ha complicat la classificació blaugrana com a primer cap de sèrie. L'empat serveix al Barça per ser líder de grup i així sortir afavorit en les futures rondes eliminatòries. Però això no amaga que el partit de dimecres és una final per a tots dos equips. El que està en joc, més que la primera posicó, és la jerarquia. És la candidatura a guanyar la Champions.

El 10 de desembre és una data subratllada i en majúscules al calendari

Després vindrà el Madrid, al Bernabéu. Un partit que, per molt que els dos entrenadors ho vulguin negar, marcarà el devenir del campionat de lliga. És clar que tots dos equips poden perdre punts més enllà dels duels directes, i de fet, així ha estat fins ara. Però les diferències segueixen sent mínimes (3 punts a hores d'ara) i les conseqüències dels clàssics, devastadores. Ho sap Guardiola i ho sap Mourinho. El 10 de desembre és una data subratllada i en majúscules al calendari.

I per últim, el mundial de clubs. Sí, ja se sap, una competició on el Barça té més a perdre que no pas a guanyar. Es dóna per fet que serà campió i que ho serà davant el Santos brasiler en la final. Tot el que no sigui això, seria un desastre. Però, en el fons, aquest trofeu defineix el campió del món de clubs, el millor equip del món. I amb aquesta condició en joc, no val a badar. Per seguir fent història, aquest és un tram crucial.

Versió PDF Imprimeix
Notícies relacionades
Crònica · Madrid
La reprogramació mental dels catalans
Crònica · Esport i Ciutadania
L'aparició de Laporta
Recull de premsa ·
Bosch: "Esgarrifa que el govern espanyol hagi autoritzat una manifestació de la Falange"
Crònica · Madrid
CiU té un problema urgent
Crònica · Esport i Ciutadania
I ara què, Tito?
Crònica · Madrid
Si ens neguen la nació, construïm l'Estat
Crònica · Esport i Ciutadania
Els ets i els uts
Recull de premsa · Política
Culla: "El PSC camufla la col·lisió d'interessos Catalunya-Espanya per estalviar-se les contradiccions internes"
Crònica · Madrid
Duran i Lleida ja ha perdut
Crònica · Política catalana
Eleccions, per a què?
Indica publicitat
Av. Gaudí, 13 1r 2a
08025 Barcelona
(+34) 93 454 97 02
(+34) 93 454 97 03
redaccio@tribuna.cat
Amb el suport de:
Generalitat de Catalunya · Dept. de Cultura i Mitjans de Comunicació Diputació de Barcelona