Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 21 de de juny del 2013 | 16:41
Crònica · Afers religiosos

Projecció religiosa catalana internacional

La projecció internacional de Catalunya és mantindrà malgrat la voluntat espanyolitzadora del Govern de Madrid. Posar portes al món és inútil. Ara es dona un pas endavant més en la projecció religiosa catalana internacional.

Unes sessions sobre La religió en la construcció de la identitat cultural europea s'han celebrat a Barcelona. En aquest projecte participen quatre entitats europees, liderades per un centre català constituit a la capital catalana fa dos anys: l'Observatori Blanquerna de Comunicació, Religió i Cultura, que dirigeix la periodista Miriam Díez.

L'objectiu del projecte és crear una xarxa europea de centres similars entorn de qüestions com la pau, gènere, art, comunicació en formats diversos que van des d'exposicions, debats oberts i un laboratori tecno-religiós. La primera activitat ha versat sobre Religió digital i identitat cultural europea. El projecte clourà l'any 2015 a Barcelona, La Unió Europea, a través del programa cultural, ho cofinancia en un 50 per cent.

L'Observatori Blanquerna s'afegeix des de l'espai acadèmic a la projecció religiosa catalana internacional com, en els seus àmbits, la Cova de Manresa, de la Companyia de Jesús, il a Sagrada Familia es projecten des de Catalunya al món. Sense permís del Govern espanyol.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat