Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 27 de de desembre del 2012 | 17:21
Editorial

2013, consolidar l'entesa CiU-ERC i expandir-la

L'entesa CiU-ERC compta, durant el 2013, amb l'espai de temps suficient per a consolidar-se i per a anar polint les diferències i els problemes que, de ben segur, sorgiran en el dia a dia de la governabilitat de la misèria que ens imposa l'espoli fiscal i la crisi econòmica.

Durant les darreres setmanes s'ha elegit el President i s'ha creat un govern continuista amb pocs canvis: la meitat dels independents han marxat i s'han incorporat personalitats de perfil més polític. Amb tot, però, encara resten incògnites preocupants: quin equip serà capaç de crear el nou Conseller de la Presidència i Afers Exteriors? Es continuarà en la mediocritat?

Més: una peça fonamental per a l'estabilitat del país, com és el Departament de l'Interior, tindrà la duresa necessària amb el Conseller Ramon Espadaler al capdavant? Amb quin equip polític i policial es dotarà el Conseller?

Artur Mas el 2013 haurà de córrer una gran cursa d'obstacles: els aparells de l'Estat, els poderosos i la quinta columna que ja tenim dins el país faran tot el possible per a què la locomotora de Mas s'estavelli o, com a mínim, descarrili. 

Per tot allò exposat en aquesta editorial, cal que Artur Mas, amb el suport d'Oriol Junqueras, facin el possible i l'impossible per tal de crear tota mena de coincidències i complicitats amb el seu govern, i no perdin en cap moment el suport de la societat civil. També caldrà que Josep Antoni Duran i Lleida es defineixi sobre el dret a decidir, ja que el procés cap al 2014 no permetrà fer la puta i la Ramoneta amb l'Estat i amb els poderosos.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat