Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 8 de de maig del 2014 | 20:08
La fotografia

La Catalunya que ve: cicle de conferències d'Òmnium

Òmnium ha organitzat un seguit de xerrades a Tarragona que commpatràn amb la participació de Miquel Puig, Josep-Lluis Carod-Rovira, Súmate, Els Altres Andalusos i Miquel Sellarès, entre altres.

Barcelona · Com a continuació del cicle de conferències de fa justament un any, Visió Exterior de Catalunya com a Nou Estat d'Europa, enguany Òmnium ha presentat un nou cicle de xerrades: La Catalunya que ve.

L'objectiu del cicle és debatre sobre com es preveu que sigui una Catalunya independent. El cicle estarà conformat per tres conferències i una taula rodona que tindran lloc durant quatres setmanes consecutives del mes de maig, a partir de les 19.30 h, a la sala d'actes dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya (carrer Major, 14).

Les xerrades comptaràn amb la conferència Seguretat i defensa nacional de Catalunya a càrrec de Miquel Sellarès, director del Centre d'Estudis Estratègics de Catalunya, així com també amb la participacó d'altres personalitats com Jaume Renyer, Josep-Lluís Carod-Rovira, i l'associació Súmate, entre d'altres.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat