
El Grup Serra ha arribat a un arcord amb Ona Mediterrània per a cedir-li la gestió de la seva capçalera dBalears.cat, que difon la ràdio amb el mateix nom.
Aquesta setmana Miquel Serra, fins ara editor del diari digital dbalears.cat, ha anunciat la cessió del digital informatiu de les Illes Balears, dbalears.cat, a la ràdio balear Ona Mediterrània.
El digital és l'únic en llengua pròpia a les Illes Balears, sumant-hi l'Ara Balears, i està composat pels periodistes Cristina Polls, Antoni Agüera i Miquel Ripoll. El dbalears.cat, que actualment compta amb unes "excel·lents" xifres d'audiència, en paraules de Serra, passarà a partir d'aquesta setmana a tenir una continuïtat en la seva edició diària protagonitzada per una nova etapa, en la qual s'hi potenciaran les sinèrgies amb la ràdio.
Valor històric
Tomeu Martí, director d'Ona Mediterrània, ha volgut ressaltar el "valor històric" de la capçalera dbalears.cat, en ser la del diari més important que s'ha editat a Mallorca en català. Martí s'ha referit a un article d'Emili Darder sobre l'amor que l'exbatle de Palma sentia per Mallorca per explicar com "l'empresa de comunicació més gran de Balears, el Grup Serra, ha pogut entendre's amb una de les més petites, nosaltres, per gestionar aquesta capçalera històrica". Martí ha assegurat que "com un entrenador de futbol, no puc assegurar el resultat, però sí prometre que farem tot el possible per continuar creixent".
La xifres
12.400 Twitter. dBalears.cat té 12.400 seguidors a Twitter, xifra que no atura de créixer.
4.667 Facebook. A Facebook els resultats també són molt satisfactoris, amb 4.667 fans.
52.000 Usuaris. Els usuaris únics mensuals són 52.000, segons l'OJD Interactiva.
13.428 La més vista. La notícia més vista, per ara, és la de la Targeta Blava del PP, amb 13.428 visites.