Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 16 de de febrer del 2010 | 17:36
La fotografia · Societat civil

El futur i l'encaix de les nacions sense estat en el marc de la UE, a debat

Barcelona · Hi ha possibilitats que es creïn nous estats dins la UE? Serien viables econòmicament? Els acceptaria la comunitat internacional? Coincidint amb la voluntat del govern escocès de convocar un referèndum aquest 2010, Torroella de Montgrí acollirà aquest 20 de febrer una jornada sobre el futur de les nacions sense estat. L'acte comptarà amb la presència, entre d'altres, de l'exministra d'Afers Exteriors d'Escòcia, Linda Fabiani, el secretari general de l'Opinió Catalana, Miquel Sellarès, i l'economista Xavier Ferrer.

Fabiani serà l'encarregada de pronunciar una conferència sobre el futur i el present d'Escòcia. Prèviament, Antoni Roviras, director del Museu de la Mediterrània, presentarà la jornada, i Josep Martinoy, redactor en cap de El Punt, introduirà l'acte. Després de la conferència de Fabiani, s'encetarà el debat sobre l'encaix de les nacions sense estat en el context de la UE i del món globalitzat. A més de Sellarès i Ferrer, la periodista Laura Pous i l'economista i director de la Fundació Cercle d'Estudis Sobiranistes, Roger Albinyana, participaran al debat. Finalment, Josep Maria Rufí, alcalde de Torroella de Montgrí, clourà la jornada, que és gratuïta i no requereix subscripció.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat