Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 5 de d'octubre del 2010 | 13:34
Llibres / revistes · Política

Llibre d'estil ACN

Barcelona · Amb aquest Llibre d'estil, l'Agència Catalana de Notícies mostra el seu esforç a coordinar i publicar les decisions que pren per oferir una informació de qualitat, dinàmica, adaptada a l'entorn i amb una visió nacional. Un llibre d'estil estableix un pacte entre el mitjà i la redacció, entre els mateixos periodistes, i entre l'empresa i els abonats, en el seu objectiu de cercar sempre l'excel·lència. Per aquest motiu, aquesta obra té un compromís social amb tot el país, com a pròpia d'una agència pública i nacional.

En el seu desè aniversari l'ACN es presenta abocada decididament a la innovació en l'àmbit multimèdia i a la formació de professionals polivalents. Tant aquests professionals com la resta de comunicadors trobaran en aquest manual les pautes sobre la identitat, la imatge, els gèneres, els formats, el model de llengua i la guia ètica que menen l'ACN.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat