Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 28 de de novembre del 2007 | 18:40
Notícia · Comunicació

Lleida acull la tercera Trobada de ràdios i televisions públiques i locals

L’auditori Enric Granados de la capital del Segrià és l’escenari on aquest dijous té lloc la tercera Trobada de ràdios i televisions públiques i locals que organitza l’Agència Catalana de Notícies (ACN). Enguany, la jornada se centrarà en la situació del desplegament del sistema audiovisual local a Catalunya a partir de les experiències de diversos consorcis i la participació d’experts en aquest àmbit, com la directora general de Comunicació i Serveis de Difusió Audiovisual de la Generalitat, Gemma Domènech, o el conseller del CAC i membre de l’Opinió Catalana Santiago Ramentol.
També es preveu que la trobada serveixi per avaluar si s’han complert les previsions del darrer encontre, és a dir, el desplegament dels múltiplex i quina influència tenen els nous canvis tecnològics a les ràdios d’àmbit local.

L’ACN, agència que des d’un principi ha apostat per les noves tecnologies i de la qual se serveixen precisament moltes emissores, pretén “obrir el debat sobre quins fonaments cal establir per consolidar el nou panorama audiovisual del sector públic d’arreu de Catalunya”.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat