Indica publicitat
Dimarts, 14 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 14 de de febrer del 2007 | 18:43
Notícia · Seguretat

Els dijous de l'Òmnium debatran "el model policial per a Catalunya i les relacions que hi ha d'haver entre els cossos policials i la societat"

Els ponents del debat seran Jaume Curbet, especialista en seguretat, Manuel Ballbé, catedràtic de Dret de la UAB i Miquel Sellarès, president del CEEC. El debat entrarà de ben segur en les qüestions de fons de la seguretat, però també en les més relatives a l\'actualitat en un moment en que la seguretat és al centre del debat públic i polític. El debat tindrà lloc dijous 15 de febrer, a les 19:00 h. a la Seu Nacional d'Òmnium (Diputació, 276, pral. Barcelona).

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat