Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 23 de de febrer del 2016 | 10:44
Recull de premsa · Política

Creus: "Llei de partits"

En un article al Punt Avui el periodista Jordi  Creus critica la politització del Tribunal Constituciona "el El PP continua utilitzant el poder judicial com un ariet contra el govern i el Parlament català; com una mera extensió del poder executiu. Especialment el Tribunal Constitucional, presidit, no ho oblidem, per un militant del partit de govern espanyol amb una evident catalanofòbia".

Així,  per a  Creus "De los Cobos i el seu Tribunal Constitucional han aconseguit la quadratura del cercle: les seves accions contra la majoria independentista del Parlament català han esdevingut una aplicació molt sui generis de la polèmica llei de partits. No es prohibeix l'organització política, sinó que s'impedeix l'aplicació del seu programa".

I conclou el periodista "A l'Espanya actual –com vaig escriure fa uns anys en aquestes mateixes pàgines– La separació de poders és el títol d'una pel·lícula en blanc-i-negre protagonitzada per Paco Martínez Soria. I a l'edició d'ahir de Gran Hermano, l'eliminat de la setmana ha estat Montesquieu. Es queden a la casa Belén Esteban, Cañita Brava i Paquirrín"

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat