Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dijous, 13 de de juliol del 2006 | 00:00
Notícia · Comunicació

El PuntCat supera els 15.000 dominis actius

Les previsions de la Fundació PuntCat s’han superat àmpliament. Ni les expectatives més optimistes comptaven que en només cinc mesos, el .cat sobrepassaria els 15.000 dominis actius. Les promocions i ofertes fetes durant Sant Jordi i el FesInternet han fet augmentar el nombre de dominis.
La Fundació ha revisat una per una totes les sol.licituds del domini, per comprovar que efectivament, tots els usuaris poden demostrar alguna relació amb la comunitat lingüística i cultural catalana. El .cat és, juntament amb el .travel, el domini més important dels anomenats 'Sponsored TLD', dominis restringits a una comunitat determinada. Segons les estadístiques de Google sobre les pàgines amb domini .cat, aquestes superen els 2 milions i mig de pàgines. El domini .cat va ser aprovat per la ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) el 16 de setembre de 2005, però no va aparèixer a internet fins el 22 de desembre.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat