Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dilluns, 28 de de setembre del 2009 | 16:34
Notícia · Societat civil

Més de 100.000 per la independència

Barcelona · Aquest és l'objectiu que s'ha marcat Decidim.cat de cara a la primera tongada de consultes per la independència que es realitzarà el proper 13 de desembre. Decidim.cat, plataforma que agrupa càrrecs electes dels Països Catalans partidaris del dret a l'autodeterminació, pretén que aquest dia se superi el 50% de participació i els 100.000 vots favorables a la independència.

On no es podrà votar per assolir tal fita és a Tarragona, ja que aquest dilluns l'Ajuntament ha tombat la moció per celebrar una consulta presentada per ERC.

De moment, aquest dissabte la plataforma Decidim.cat té previst aprovar una proposta de protocol organitzatiu per a les consultes del mes de desembre realitzada a partir de l'experiència de la consulta d'Arenys pel jurista Alfons López  Tena, el diputat d'ERC Uriel Bertran i el regidor de la CUP Josep Manel Ximenis.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat