Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 5 de de desembre del 2007 | 17:34
Recull de premsa · Política

Xavier Bosch: "ens pensàvem que al PSC els preocupava el Losantos i ara veiem que és amb el Bassas que estan obsessionats"

El director de l’Avui, Xavier Bosch, explica en un article que “Joan Ferran, portaveu adjunt del PSC al Parlament, ha destapat la caixa dels trons”, quan diu que “cal arrencar la crosta nacionalista de TV3 i Catalunya Ràdio”.
Així, afirma que “sense citar Antoni Bassas tothom entén que li dedica unes paraules que esgarrifen”. I afirma que “ens pensàvem que al PSC els preocupava el Losantos i ara veiem que és amb el Bassas que estan obsessionats”.

Xavier Bosch afirma que l’articleés tan sols una columna que mira de ser justa amb un periodista que, durant tretze anys, no ha sigut el líder de la ràdio a Catalunya per casualitat.” Diu que “Antoni Bassas ha sabut explicar les coses que passen, amb valentia i honestedat, i amb un punt de vista català, com no pot ser d’una altra manera des de la ràdio nacional de Catalunya”. I conclou que “si els socialistes es queixen públicament que no fa prou la rosca al govern igual que abans els convergents es queixaven, més privadament, que no remava a favor del seu executiu, senyal que el periodista ha fet bé la feina”.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat