Indica publicitat
Divendres, 10 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 7 de de setembre del 2007 | 17:07
Recull de premsa · Política

Jordi Sànchez: "és difícil creure que la proposta de Mas de refundar la casa comuna pugui tenir èxit si no es deslliga d'unes sigles"

Jordi Sànchez creu que el debat sobre "la refundació de les bases del catalanisme, que ha ocupat l'agenda política d'aquesta setmana" es pot consolidar, i pot arribar a remoure "l'escenari polític català".
En aquest sentit, el politòleg opina en un article a l'Avui que "el debat és necessari i oportú i connecta amb una percepció d'esgotament que s'ha arrelat entre l'opinió pública".

Afirma que "es fa difícil de creure que la proposta de Mas de refundar la casa comuna pugui tenir èxit si això no es deslliga d'unes sigles."

Jordi Sànchez creu que Artur Mas "l'encerta amb el tema", però "s'equivoca volent ser ell el principal protagonista", perquè "la seva condició de cap de l'oposició l'inhabilita per a determinades actuacions". Per tant, conclou que "si vol ser ell qui impulsi aquest procés, hauria de renunciar a la seva funció de cap de l'oposició", perquè "dir missa i repicar no és possible".

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat