Indica publicitat
Divendres, 10 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 23 de d'octubre del 2009 | 14:13
Recull de premsa · Política

Carretero: "No prefereixo ni Mas ni Puigcercós. Quan han estat al govern no han respost a la dinàmica independentista"

Barcelona · El president de Reagrupament, que en una entrevista va dir que entre Mas i Montilla preferia el primer, sí que s'ha mostrat equidistant entre el líder de CiU i Puigcercós. Carretero afirma que no es queda amb "cap dels dos" perquè quan han governat s'han limitat a respondre a les "seves dinàmiques internes de gestió". En aquest sentit, l'exconseller ha respost a Benach, que considera que la segregació d'una idea en diferents partits va en contra de la idea original, afirmant que en el seu cas no es dóna aquesta fórmula ja que "nosaltres volem la independència i el partit del senyor Benach gestiona el dia a dia des del seu govern autonòmic".

En una entrevista a Canvi 16, Joan Carretero també ha dit que els "sindicats majoritaris a Catalunya treballen per Espanya", i per això no donen suport a la independència. El líder de Reagrupament ha explicat que "nosaltres som la Catalunya essencial, no la real, que es veu sovint resignada a la seva dissort i mediocritat".

L'exconseller ha reiterat que la independència és l'única sortida que té el país perquè "les vies diferents a l'independentisme han anat fracassant" i ha recordat que aquest camí "només depèn dels catalans, és una decisió que no ens cal demanar a ningú". Davant les acusacions que és de dretes, Carretero ha afirmat que "el discurs de la dreta i de l'esquerra em rellisca molt".

De cara a les properes eleccions, el president de Reagrupament ha explicat que la formació no formarà "part de cap govern on siguem força minoritària", i ha afegit que no donaran "suport a cap govern que no avanci cap a la independència". Finalment, respecte el futur polític de Laporta, Carretero ha assenyalat que el president del Barça "és un patriota desacomplexat, segurament el català amb el càrrec més important del país".

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat