Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 3 de de desembre del 2014 | 20:43
Recull de premsa

Soler: "Ara li toca a Mas afrontar un dilema: negociar unes eleccions sota les condicions del seu rival, o congelar el procés fins al 2016"

"Junqueras vol seguir tenint les mans lliures per parlar --com va fer ahir-- de pobresa, corrupció i un full de ruta que no deixa marge per a interpretacions o gradualismes."

L'historiador i comunicador, Toni Soler, ha dit a un article que la "pilota era a la teulada d'Esquerra, i Oriol Junqueras l'ha rematat sense deixar-se intimidar per la pressió orquestrada en favor d'una llista unitària".

A l'article La pilota torna a Mas Soler hi ha dit que l'accent social i regenerador "permeten al líder republicà conservar el seu perfil, i la seva contínua picada d'ullet als indecisos pot servir per eixamplar la seva base electoral" però ha apuntat a que ara molts analistes "es pregunten per què el sobiranisme pot compartir marca electoral, govern i horitzó, i en canvi no pot unir esforços en una candidatura unitària".
L'estira-i-arronsa no ha fet més que començar. El president sempre té alguna carta amagada"
"La resposta és que Junqueras --ha continuat-- vol seguir tenint les mans lliures per parlar --com va fer ahir-- de pobresa, corrupció i un full de ruta que no deixa marge per a interpretacions o gradualismes".

"Ara li toca a Mas afrontar un dilema que no desitja: negociar unes eleccions sota les condicions del seu rival, o congelar el procés fins al 2016; la pilota torna a ser a la seva teulada. Però l'estira-i-arronsa no ha fet més que començar. El president sempre té alguna carta amagada" ha conclòs.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat