Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimarts, 20 de de novembre del 2007 | 17:05
Notícia · Comunicació

Carrasqueta, segon assalt a l'espai català de comunicació

La Generalitat Valenciana tornarà a intentar, la setmana vinent, el tancament del repetidor que Acció Cultural del País Valencià (ACPV) té a la Carrasqueta i que dóna cobertura a les comarques més meridionals del país. L'entitat va rebre la setmana passada la notificació [a la imatge] del jutjat del contenciós número 1 d'Alacant que autoritza l'accés al repetidor per "procedir a l'execució forçosa de l'ordre de cessament de les emissions de televisió, mitjançant l'apagada i precinte dels equips corresponents".


Aquest dimarts, funcionaris de la Generalitat Valenciana han comunicat a ACPV que la Direcció General de Promoció Institucional insta a que sigui la pròpia entitat, en el termini de dos dies, qui determini el dia i l'hora concreta per consentir l'entrada a les instal·lacions entre el dilluns 26 i el dimecres 28 de novembre. En cas contrari, serà la Generalitat la que fixarà el dia per escapçar l'espai comunicatiu català.

ACPV -que també fa una crida al Govern de Catalunya perquè "faça gestions per evitar el tancament de les emissions"- ja ha avisat que no autoritzarà la Generalitat a entrar als seus repetidors, ni tancarà les emissions voluntàriament, com no ho va permetre l'abril d'enguany. Per això, insta els ciutadans i ciutadanes dels Països Catalans a romandre alerta a les crides a la mobilització ciutadana "que es puguen fer els propers dies", vista la nul·la voluntat de diàleg del Govern valencià i la seua insistència en tancar les emissions de TV3.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat