
Barcelona ·
L'Agència Catalana de Notícies (ACN) ha remodelat la seva pàgina web, tant en disseny com pel que fa a la interfície i als continguts. Segons l'agència, el nou web "millora la usabilitat, amb una navegació més àgil i la unificació de les diferents interfícies en un sol portal".
Un dels nous serveis que s'ofereix és el de subscripció a les previsions, a partir del qual s'avisarà per correu electrònic de la publicació d'aquella informació que és d'interès i es podrà descarregar d'una manera més àgil.
Al nou portal s'hi ha ampliat la part pública i permet que la interacció entre els clients i l'agència sigui més fluïda, ja que informa del desplegament territorial de la Redacció i facilita les seves dades de contacte. A més, també s'estableixen canals directes amb les xarxes socials d'Internet. Segons el director de l'ACN, Saül Gordillo, aquest nou web "descriu molt bé què és una agència multimèdia i adaptada als nous temps, i representa l'evolució de l'ACN en aquests deu anys d'història".