Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 11 de de novembre del 2015 | 00:00
Notícia · Política

Trobada institucional entre Reñé i Altafaj a Brussel·les

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, es reuneix avui  dimecres a Brussel·les amb el delegat del Govern de Catalunya davant la UE, Amadeu Altafaj.

Es tracta d'una primera trobada institucional en la que el president de la Diputació de Lleida vol posar en comú amb Altafaj diferents projectes i accions que la corporació lleidatana ha iniciat per impulsar el desenvolupament econòmic i logístic de la demarcació de Lleida.

Un d'ells és el recent estudi que la institució va encarregar a l'Institut Cerdà i que confirma el gran potencial de Lleida per convertir-se en un gran centre logístic de distribució de productes agroalimentaris.L'objectiu de la trobada és generar sinèrgies i punts de col·laboració en benefici de les terres de Lleida.

Aquesta trobada tindrà lloc un dia abans de la celebració de la conferència, organitzada per FERRMED i patrocinada per la Diputació de Lleida, titulada "The impact of intercontinental Trade on Eu Competitiveness and core network corredors (2015-2030)", que se celebrarà dijous i a la que també hi assistirà Reñé.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Indica publicitat