Indica publicitat
Dijous, 9 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 19 de de gener del 2011 | 16:59
Notícia · Societat civil

Jordi Porta, nou president de la Fundació Enciclopèdia Catalana

Barcelona · L'expresident d'Òmnium Cultural i de l'Opinió Catalana, Jordi Porta, ha estat nomenat president de la Fundació Enciclopèdia Catalana pels propers cinc anys, en substitució d'Agustí Montal, que ha estat al capdavant de l'entitat des del 2006. Porta, col·laborador també de Tribuna.cat, encapçalarà així la fundació del grup editorial en llengua catalana més potent, que té una facturació neta de 49 milions d'euros.

Porta estarà flanquejat per Francesc Cabana i Carles Sumarroca, que esdevindran vicepresidents, i compaginarà aquest nou càrrec amb el de President del Centre Unesco Catalunya.

La Fundació Enciclopèdia Catalana té una continuada activitat cultural en l'àmbit de la difusió i la promoció cultural i recolza alguns dels més importants premis literaris en català: Sant Jordi, de novel·la; Carles Riba, de poesia; Joaquim Ruyra, de novel·la juvenil; Mercè Rodoreda, de contes i narracions, Folch i Torres, de novel·la infantil i Carlemany, de novel·la. També convoca diversos ajuts a la creació i a la investigació, tant en la recerca humanística com en les ciències socials, i té distintes activitats adreçades als professors i alumnes dels diferents cicles educatius, com ara beques.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Notícies relacionades
Indica publicitat