El precandidat d'ERC a les eleccions al Congrés espanyol, Alfred Bosch, intervindrà en un acte final de campanya el divendres 16 de setembre, a les 20:00, a l'Aula Magna de la Facultat d'Econòmiques de la UB.
Barcelona ·
Bosch, candidat al Congrés per a la llista única encapçalada per Oriol Junqueras, clourà aquesta setmana la seva campanya per a encapçalar les llistes a Madrid. Concretament, el proper divendres, 16 de setembre del 2011 Oriol Junqueras i Marta Rovira acompanyaran Bosch en el seu darrer acte de campanya, que tindrà lloc a l'Aula Magna de la Facultat d'Econòmiques de la UB.
Alfred Bosch s'encara, d'aquesta manera, a l'actual cap de llista al Congrés dels Diputats per ERC, Joan Ridao, qui té l'aval dels dirigents del partit per tornar-se a presentar al càrrec. Des del seu nomenament, Alfred Bosch ha aconseguit l'aval del 25% de la militància d'Esquerra.