Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Divendres, 2 de d'octubre del 2009 | 16:41
Notícia · Societat civil

Tot a punt pel naixement de Media.cat, l'observatori crític dels mitjans del Grup Barnils

Barcelona · El proper dimarts 6 d'octubre veurà la llum el nou projecte del Grup de Periodistes Ramon Barnils, Media.cat, un nou portal web que s'erigeix com a observatori crític dels mitjans de comunicació que operen arreu dels Països Catalans. En un acte al Centre Internacional de Premsa de Barcelona, la posada en marxa de la nova pàgina

coincidirà amb la presentació de l'informe Marcs de referència als Telenotícies de TV3', que pretén determinar en quina mesura els informatius de Televisió de Catalunya responen a un marc de referència català.

L'estudi, realitzat pel periodista Roger Palà i la tècnica en estadística Armelle Ibáñez, serà presentat pel propi Palà, per Joan Vila i Triadú, president del Grup de Periodistes Ramon Barnils i per Josep Gifreu, catedràtic de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. L'informe, que avarca les informacions compreses entre el 9 de març i el 9 d'abril del 2009, es marca els objectius de determinar "quines informacions dels TN de TV3 responen a un marc de referència català i quines responen a un marc de referència espanyol o internacional", veure "en quins àmbits de la informació es prioritza el marc català" i determinar "el grau de presència dels diferents territoris dels Països Catalans en els informatius", entre d'altres.

D'altra banda, Media.cat veurà la llum per tal de respondre a uns dels seus objectius fundacionals: "treballar en la difusió i la defensa d'un periodisme rigorós i un espai comunicatiu propi".

L'acte se celebrarà el proper dimarts, 6 d'octubre, a les 12:30 del migdia al Centre Internacional de Premsa de Barcelona (Rbla. Catalunya, 10, 1r).

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Notícies relacionades
Notícia · Comunicació
El nou director de Tv3 afirma "Jo vinc aquí a arriscar"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Vicent Sanchis substituirà Jaume Peral al capdavant de TV3
Recull de premsa · Cultura i mitjans de comunicació
Condeminas: "TV3 es pot esperar any més?"
Opinió · Cultura i mitjans de comunicació
Siguem seriosos i reforcem TV3
Notícia · Comunicació
L'entrevista de Buenafuente a Puigdemont a TV3 va ser seguida per 554.000 persones
Crònica · Col·lectiu Columna Macià-Companys
Miserable TV3?
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
"TV3 és un instrument poderós i té molta influència en la societat catalana: és una autèntica estructura d'estat"
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Joan B. Culla para els peus a un telepredicador
Notícia · Cultura i mitjans de comunicació
Jaume Peral, nou director de TV3
Notícia · Comunicació
Polònia ja porta deu anys en antena
Indica publicitat