Indica publicitat
Dimecres, 8 de de juny del 2022
CASTELLANO  |  ENGLISH  |  GALEGO  |  FRANÇAIS
tribuna.cat en format PDF
Cerca
Dimecres, 5 de de novembre del 2008 | 15:54
Opinió · Política

Una nova esperança

Barcelona · Catalunya necessita creure en una nova esperança. Una esperança - com totes en un primer moment -  bastida sobre intangibles, sobre paraules, sobre emocions, sobre intuïcions. Una nova esperança capaç de relligar les ambicions col·lectives amb les necessitats individuals, capaç  de ser percebuda com a tal per la immensa majoria de catalans i catalanes. Una nova esperança que sigui filla del coratge i de la il·lusió, de l'esforç i d'una visió optimista de la vida i de nosaltres mateixos. Una nova esperança que desterri el plany i el conformisme, la resignació i l'acomodació.

Una nova esperança que ens faci sortir de l'ensopiment en el que semblem instal·lats. Una nova esperança que abasti tots els àmbits de la societat, no només la política. Estic segur que si la cerquem, si la perseguim, si lluitem, sabrem trobar-la.

Versió PDF Imprimeix
Col·labora amb Tribuna.cat
Si vols fer una aportació econòmica, emplena les següents dades, escull la quantitat econòmica que vols aportar i el mètode de pagament que prefereixis. Estem molt agraïts per la teva col·laboració.
COL·LABORA-HI
Més opinions de
Opinió · Política catalana
Dos judicis... o un?
Opinió ·
Viatge a la pròpia responsabilitat
Opinió · Política
La llengua un objectiu prioritari
Opinió · Societat civil
Mobilitzacions virtuals
Opinió · Política
TV3PV: qui pagarà la multa?
Opinió · Política
Política exterior
Opinió · Política
La fermesa de Felip Puig
Indica publicitat